FANDOM

A pártok talán a legfontosabb elemei az E-Sim játékának. A párt-elnökök elég nagy hatást gyakorolnak a játék, de elsősorban az ország felett, hiszen ők támogatják az elnökjelölteket, illetve ők választhatják ki, kik induljanak a kongresszusi választásokon. Azzal, ha csatlakozol egy párthoz, több előnyhöz juthatsz. Például nagyobb hatókörrel bírsz az országod politikai életére, mindemellett azok a polgárok, akik nem párttagok, felnéznek rád.

Párt készítés Szerkesztés

Egy párt elkészítése 20 Gold -ba kerül és legalább 8-as szintűnek kell lenned!

Megjegyezendő, hogy csak a legnagyobb pártok vannak befolyással az ország politikájára és csak a legnagyobb 5 párt emberei indulhatnak a kongresszusi választásokon.

Csatlakozás egy párthoz Szerkesztés

  • Bármely párthoz csatlakozhatsz az országodban, he elérted a 8. szintet.
  • Az országod pártjait megtalálod a "Statisztikák"--> "Pártok adatai" menü alatt.

Változtatás a kongresszusválasztási listán Szerkesztés

Fájl:Party2.jpg
A pártelnökök tudnak változtatni a kongresszusválasztási listán a hónap 24. napján.

A változtatási napon a kongresszusi tagok automatikusan lekerülnek a listáról. DE, a pártelnökök bármikor újra felrakhatják őket az ominózus listára. (Megjegyzés: 20 kongresszusi tag/ párt kerül le a listáról, akik helyére újabb 20 embert /párt lehet ültetni.)